سالی که از استبداد رها شوم

من هر چه میگویم این است

سالی که از استبداد رها شوم

من هر چه میگویم این است

فیلتر شکن بیست و دوم اردیبهشت 1388

786

بنام تنها وجودی که اگر نباشد کسی نخوتاهد بود

یادم میاد وقتی خیلی کوچک بودم .از اطرافیان در ارتباط با عشق میشنیدم که مثلا فلانی عاشق فلانی هستش یعنی اگر بخواهم تاریخ پیدایش عشق را در خودم بیان کنم میتوانم به جرات بگویم که همان زمانها من عشق را میفهمیدم  ولی به شکل امروز درک نمیکردم و فکر میکردم اگر کسی را دوست داشته باشم یعنی عاشق هستم این تمام فکر من در دوران کودکی بود که عشق را این میدانستم ...

از آ»  روزی که توانستم خودم را دقیقا بشناسم نتوانستم به شخصی اجازه دهم  بداند که من چگونه هستم  و چه گونه فکر میکنم همیشه یه آدم تو دار و محافظه کار بودم هیچ شخصی اجازه نداشت که از من سوالی بپرسد تا بتواند مرا بهتر بشناسد. به همین منوال تمام دوستانی که به طور خیلی صمیمی با آنان ارتباط داشتم  محدود به تعدای ناچیز میشدند .

ورود به وبلاگ اصلی ما درفیلتر شکن امروز ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد